onsdag den 11. april 2012

Hvad skal vi???

Er ikke god til ændrede aftaler!

Når vi har aftalt en slagplan, så holder vi os til den - ellers bliver jeg krøllet indeni og fyldt med en masse varme kugler af ondskab!

Aftalen var, at vi sku' i Stof & Stil, Storcenteret og Føtex.

Da vi sidder i bilen, vil damen pludselig ind til byen og hente de nye briller (ja, de blå - som så gudhjælpemig også viste sig at have prikker på???) og så i Føtex.

Jeg bliver så hidsig, jeg slet ikke kan tale.

Ved da ikke, hvorfor jeg ikke kan reagere hensigtsmæssigt på en ny, lille plan.
Nå, men jeg var hamrende arrig hele vejen til Aalborg - for det er nemmest bare at kapitulere og gøre som damen siger.

På vej tilbage til bilen skal vi lige tjekke Maria Grams gejl ud og bliver flået ind i butikken af en tårnhøj og virkeligt dårligt blonderet ekspedient, som enten var på speed eller havde tabt vitaminpillerne ned i havregrøden i morges.

Damen bliver kastet ind i et prøverum med en gigastak bluser, bukser og forårsjakker (Burberry; 3299,-/Lad lortet hænge-der går af arven!!!).

"Jamen jeg gider jo slet ikke!" sukker mor E bag forhænget, mens hun mosler med alt tøjet.

Jeg står op af et pailletstativ og smågriner mens den psykotiske ekspedient river og flår i balkjolerne efter en str. 36 til den trætte dame.

Vi slap ud af butikken med en ny jakke og et par bukser til senioren og det meste af arven i behold.

Resten af dagen gik også glimrende.

Jeg kan nå de ting jeg ikke nåede i dag, i morgen.

Jeez, herreste gud. Slap af Frk. Dahl!

3 kommentarer:

  1. I er et interessant studie i sociologi. Og visse studier får man vel aldrig forståelse for!Du opfører dig jo nærmest underdanigt. Ved ikke rigtig om jeg synes, det klæder dig!!!!

    SvarSlet
  2. Hmmm... jeg tænker OCD ! - og hvis du fastholder OCD'en - så har du også mere styr på arven, når du holder fast i Føtex-aftalen, hvor tøjet højst sniger sig op på kr. 175,00 - så ved du at det hele ikke bliver formøblet i impuls hos 'GRAM-damen' !

    Dét kan være 'op af bakke' men jeg har FULD tiltro til at du kan klare det !

    You go' girl !
    Held og lykke !

    SvarSlet
  3. Det var jo lige vand på min mølle. Jeg håber, du har OCD. I svær grad! Pippi du er jo en sand menneskekender.

    SvarSlet