torsdag den 22. marts 2012

Receptionistens spændende liv

I går fik jeg lavet ass på job.

I dag mødte jeg først ind til middag pga diverse lægebesøg.

Så sku' jeg spise frokost.

Så sku' jeg i møde.

Så var det tid til at tage hjem?

Havde igen fået lavet ass ...

Der måtte et par interessetimer til.

Kl. 18.30 tøffede Ka'en mod Aalborg

Indenom Føjtex.

Hjem og fodre kreaturene (læs: kaste maden ud over stuegulvet og se dem jagte rundt efter det).

Aftensmad til kreaturejer.

Saddan jeg er træt lige nu.

Nåmenaltså, 1. lægebesøg gik fino (hvis vi ser bort fra, at jeg mødte op med morgenmad i mavsen og uden tisseprøve - men der var altså ikke nogen, der havde givet mig besked på).
Blev også underkastet elektrokardiogram, badevægt, målebånd og sager. Alt var godt og i orden.

Så drev jeg rundt i Netto, Fakta og bilvasken indtil det var tid til næste lægebesøg.

Sidst jeg var på visit hos Baastrup syntes jeg han var en skide stivstikker med nogle usandsynligt stærke briller.

Denne gang var underholdningsværdien betydeligt højere.

Først blev jeg spurgt om jeg var gravid.

"Ja så skulle det da være helligånden!", knurrede jeg tørt.

"Jo, men han har jo været der før! Der er skrevet en bog om det!", sagde lægen.

Den morede vi os så lidt over i fællesskab.

Derefter måtte jeg love ikke at blive gravid inden for den næste måned.
Det sagde jeg storfnisende ja til.

Manden må jo ha' troet, at jeg var idiot!

"Ja, jeg plejer at sige, at man gerne må øve sig - men der må bare ikke komme noget ud af det!", fortsatte lægen.

Jeg hørte ikke efter - lå på briksen og tænkte på den solariebrune kunde :o)

1 kommentar:

  1. That was a good one, den med helligånden. Hvorfor skulle sådan en eksistens ikke også være lumsk?

    SvarSlet