fredag den 30. marts 2012

Mænd på kvisten

Skulle til lægen i formiddags og ha' svar på blodprøverne fra sidste uge.

Gik glimrende; alle tal var som de sku' være.
Det eneste der ikke levede op til normen var damens vægt?

Den flinke læge holdt et længere foredrag om, hvordan man tæller kalorier og de gavnlige effekter af motion. Fik endda en seddel med hjem.

Jeg lod hende snakke.

Tænkte, at hun muligvis havde brug for at bevise sig som en dygtig læge, nu jeg har skiftet over til hende, ligesom jeg fortsat prøver at overbevise hende om, at jeg ikke er klar til tvangsmedicinering og fiksering.

Jeg lovede at blive bedre til at taste på madlog - det var jeg da også lige indtil aftensmaden.
Gad vide om jeg bukker under for dårlig samvittighed og får tastet det sidste ind ... hmm... tvivlsomt :o)

For at bruge formiddagen fornuftigt indtil jeg sku' til lægen, blev den brugt på mandebesøg - to af slagesen!

Først kom hvidevareservice på besøg og skulle fikse min tørretumbler.
Nu er min lugtesans jo ikke, hvad den har været - men ret sikker på han kom direkte fra værtshus.
Han fik lov til at mosle i dukkehuset mens jeg nød morgenmaden og nyhederne i stuen.

Kort tid efter indfandt viceværten sig. Jeg havde luret ham til at sætte min kampskæve gardinstang fast - det eneste der har holdt den oppe de sidste fire år har været, to halmstrå, en spytklat og en smule håb.

Samtidig fiksede han også mit knurrende toilet (som han ikke fik fikset i første hug, da han var her sidste uge).
En dingenot var knækket inden i cisternen. Den er nu udskiftet og der knurres ej :o)

Nu har jeg ikke tid mere - smukke Patrick Jane venter (det gør en Marsbar i øvrigt også :o)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar