onsdag den 14. marts 2012

Forår, blablabla .....

Er altså ikke og har aldrig været særligt pjattet med det der forårs-gejl.

Der bliver så skide lyst og så kan man se alt støvet og de upolerede overflader - og så bliver man jo nødt til at gøre rent - OG DET GIDER JEG IKKE!!!

Har det fint med de afpillede træer og mørket i min dynetipi! Synes det er totalt hyggeligt.

Har også allerede ædt den første allergipille - pispollen! Åh, der er langt til oktober ....

Så nu ser vi frem til en sæson med en næse på størrelse med min albue, øjenæbler, der er kradset til blods og hvislende vejrtrækning.

Troede seriøst en overgang, at fuglene kvidrede om natten - indtil det gik op for mig, at det var min egen vejrtrækning ....

Ja ja, blablabla - 'Det er så kønt om foråret, når alting springer ud og dagen bliver længere!' blablabla ....!!!

Nej det er ej!!! Det er noget pis! Der bliver en million grader i svedehytten, hvis sommeren på noget tidspunkt beslutter sig til at overstige 20 grader. Øøøøøøøøvvvvv!

Magter heller ikke at skal trækkes ud af vintertøjet og over i det mindre forårstøj - bare arme og ben - øøøøøøøvvvv - det er bare ikke pænt.

Har endelig, i samarbejde med Rasmus - der jo som bekendt er en sucker for småkager, ædt de sidste chokoflager - køber dem aldrig igen!!!

Eneste lyspunkt er Noa Noa's forårskollektion - ahhhh, Noa Noa :o)

Vil så gerne ha' nogle nye sko. Mine bedste ruskindssko døde i vinters - de blev ved med at knirke og måtte aflives - savner dem.

Har ikke kunnet finde dem igen - hvis I ser dem i en str. 38, så ringer I!



Er ikke kræsen - tager dem også meget gerne i sølvmodellen her!


Har i stedet købt dem her - er en smule i tvivl - er bange for, at de er for spidse i snuden.


Har dem her, når vi kommer til lidt varmere grader - men det er lige koldt nok om fusserne endnu.

1 kommentar:

  1. Du har lige så god smag i sko som du har i veninder! Og det var IKKE en spydig kommentar!

    SvarSlet