søndag den 22. januar 2012

Der kommer en haj!

Det går hastigt ned ad bakke og er slet ikke sikker på jeg overlever!

Bør ringe rundt og tage afsked med de nærmeste.

Har det trals - ikke træls - men trals, som med al tydelighed er meget værre!

Er tyk indeni mit hoved og har mega-propper i ørerne.

Forudser en udfordring eller to i morgen på job, når jeg skal kommunikere med kollegaerne.

Har læst lidt op på noget tegnsprog og har indtil videre styr på det her:


Det internationale tegn for 'Der kommer en haj!'
 Ved ikke helt, hvordan jeg skal klare den på telefonen .... satser på tålmodige kunder med tydelig udtale!

Det kniber muligvis også en kende med synet: i morges snakkede jeg i et stykke tid med Miss E indtil det gik op for mig, at det var mine nulrecowboybukser, som lå ved siden af mig og ikke en kat ...

Needless to say .... Der blev heller ingen løb i dag, hrmmm :o) Da flere medlemmer af søndagsløbeklubben udtrykte bekymring over det glatte føre, var jeg ikke sen til at gribe chancen til en dag under dynen. Jeg lider jo både af potentiel kold lungebetændelse, bronkitis, åbent lårbensbrud og gul feber!

Jeg er ganske vist blevet udstyret med et par fine antiskridløbeskoaggregater af min låne-nevø & niece, men jeg kan jo ikke kun tænke på mig selv .... hrmmm ....!

Tirsdag er der sæsonstart i den store løbeskole og ingen vej udenom - jeg aner pine og nye fantasifulde undskyldninger stå i kø allerede!

1 kommentar:

  1. Haj, haj! Jeg har kontaktet den kommunale ældrepleje. De stiller talstærkt op for at mandsopdække dine dårligdomme, og medbringer en førerhund. De nævnte også Mortalin Skadedyrsbekæmpelse som en mulighed, men der sagde jeg FRA. For Emma og Rasmus skal ikke blive gamle uden deres mor!

    SvarSlet