søndag den 8. januar 2012

Østre Anlæg rundt - et par gange

Søndagen lagde ud med en løbetur med Holmgaard - 4 km i Østre Anlæg.

Mindede af og til om en gang military for Shetlands ponyer - vi hoppede og sprang over alle de nedfaldne grene.
Det er nok for koldt til at kommunens gartnere vover sig ud? Oprydning ønskes, tak!

Gik ikke ned på udstyr i dag: havde både musik i ørerne og det nye løbeur på (har nu endelig luret de mest nødvendige tekniske finesser, såsom: husk at oplade batteriet og hvordan starter man uret...).

Det har også kun taget mig et par dage at finde ud af, at jeg skal fortælle uret, hvad det skal - sjovt nok kan det ikke lure det selv?

Må dog blankt erkende, at Holmgaard stikker mig på ophæng/fastgørelse af mp3 afspiller: et stykke blomsterståltråd fastgjort omkring ribbenene.... Der kan jeg sgu ikke være med. Ville ende med at få prukket hul på lungen!

Turen gik over al forventning - er ret sikker på, at det skyldes, at vi fik ramt et godt tempo fra starten.

Det tempo skyldes ene og alene (udover almen dovenskab), at jeg fik startet med det rigtige nummer, Sunchyme af Dario G:



Synes det er et evigt skønt nummer! Har det på løbespillelisten en fem gange eller syv :o)
Blir så glad, hver eneste gang jeg hører det.

Håber I alle har haft en dejlig weekend og lavet det I gerne ville.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar