mandag den 11. marts 2013

Fin dame på Kvisten

Denne uge vil jeg arbejde på, at optimere mit image som en fin dame og tjekket receptionist.

Jeg agter derfor, at undgå at komme i en række situationer, der ikke er befordrende for min eksklusive livsstil:

Stød fra alt jeg rører ved - overhovedet!
Støvsugere, bildøre, katte, føntørrere - stop det for helvede, det gør mega-naller - og jeg ligner en idiot, når jeg springer bukkespring nede ved p-pladsen.

Papercuts og øvrige snitsår
Er skidetræt af at blive forvekslet med en af de her unge cuttere. Jeg ligner Edward Scissorhands.
Må koncentrere mig og lade være med at skære mig på absolut alt, der har en skarp kant, som i sidste uge omfattede Global knive, pizza æsker, papkasser og Noa Noa poser.

Optørring af kattebræk
Må for enhver pris undgås.
Rasmus må simpelthen tage sig sammen og æde det hele, også sit eget!
Evt. hårboller bedes kastet op i kattebakken.
Den står der med det formål!

Når ugen er omme, er jeg sikker på, alle kan se, hvilken meget fin dame jeg er!




2 kommentarer: