torsdag den 7. marts 2013

Sniff!

Er blevet lidt små-snottet og stor-pylret ...

Kørte hjem fra jobbet i verdensfirmaet med henblik på at kurere mig selv ved hjælp af pjæk fra løbeskole og almen plejning af mit sarte helbred på sofaen med småkager i stedet.

Nu kan det jo ikke udelukkes, at jeg, grundet min pjevsede tilstand synes verden er mig lidt imod.

Men da jeg holdt i et lyskryds, syntes jeg, at hende løberen, der også stoppede for rødt, så helt særligt mager og provokerende ud.

Er også ganske sikker på, at ham det store drog, der tog den sidste ledige p-plads ved Kvisten lige for næsen af mig, bare havde cirklet rundt og ventet på mig, så han kunne irritere mig så meget, at jeg var ved at knække en fortand.

Ville gerne gå i seng nu, er meget, meget træt. Men der er så pissekoldt i jomfrukammeret, når østenvinden står på, at der er ca. minus 100 polargrader.
Ved ikke hvem der står bag, men sikker på, at nogen er ude efter mig.

Tarvelige verden!



2 kommentarer:

  1. Men hellere permafrost end permanent!

    SvarSlet
  2. Mette H. - du er heller ikke tabt bag slæden.... ;o)

    Jeg håber Tanten er i fin form idag - så at week-enden kan nydes max....

    SvarSlet