torsdag den 14. marts 2013

Sære og lidt uhyggelige læsere

Man undres her på redaktionen.

Bræk-indlægget fra i går affødte dobbelt så mange hits som normalt - hvad er der i vejen med jer??

Nå ja, jamen hvis det er det I vil ha', så er der da lidt mere af samme skuffe her.

Så vil jeg i stedet bruge resten af aftenen på at undre mig over, hvorfor jeg stadig ikke har fået købt nogle ordentlige vinterløbebukser med dejlig varm og ulden vrang.
Ret sikker på, at jeg har fået frostskader i nummeren.

Er allerede særdeles bekymret for tirsdagens løbeskole.
Kække Ib har foruroligende godt styr på Underbo og damen på Kvisten og hvem af os (mig), der har har pjækket hvornår ...

"Der er bakketræning på tirsdag!", meddelte han.

"Hvad mener du?", spurgte Underbo mistænksomt.

"Det er på en bakke ...", sagde Ib hemlighedsfuldt.

Underbo sukkede opgivende.

"Jeg holder øje med jer!", sagde Ib.

Håber dælme DMI opper sig med den der snestorm på tirsdag.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar