tirsdag den 10. september 2013

Was???

Nu er det jo ikke fordi, jeg er jysk indendørsmester i tysk.

Kan dog fingere noget, der minder om en samtale på tysk og man kommer forbavsende langt med et par 'Doch, ja - so ist es ja eben ...'

Men jeg kan så meget tysk, at Der Kleine Nils er pissehyl!
Jeg griner så jeg græder, hver eneste gang - til trods for, at jeg har hørt yndlingsklippene 100 gange.

RTL Radio har en værre pjatrøv ansat som journalist og han kan snakke som en lille dreng på fem år, der hedder Nils.

Nils ringer til sagesløse tyske stakler, der er så rare at hoppe i med begge prøjserben, hver eneste gang.

I aftenens tysk-tema får I to klip. Ja .... echt geil!!!

I den første står han i en telefonboks og ringer til en flink mand.
Nils har skidt i bukserne og har virkelig brug for hjælp.
Det er i øvrigt Nils' hamster, Horst, som kan ses nederst i venstre hjørne.



I den her ringer han til en musikinstrumentsforretning(?) og klager over en defekt tromme.
Jeg ved ikke, hvor tyskernes IQ normalt ligger - men jeg synes de er mægtig rare, når de tror en femårig sparker røv på trommer.



Mojn!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar