fredag den 13. september 2013

Nej, du er ikke sjov ...

Var jo i løbeskole i går. Og til trods for mit imponerende langsomme tempo svedte jeg, så det løb af mig.

Svedte også i det ene øre.

Det er ikke spændende, hører jeg jer sige. Nej, det er meget muligt - men jeg bygger en stemning op her, ok?

Efter løbeskole skulle jeg lige aflevere noget hos kørerlærerveninden - som var midt i teoriundervisningen.

Sveddryppende, ildrød i hovedet og i neongrøn t-shirt flåede jeg døren op til teorilokalet, hvor Aallerens håbefulde ungdom sad og terpede de trafikale spidsfindigheder.

- Det er Aalborg politi - I bliver bare siddende! Forsøgte jeg mig, med dyb og bestemt stemme, mens jeg placerede de hemmelige varer inden for døren.

Ungdommen vendte sig i stolene og gloede måbende.

- Ja, jeg kender ikke hende der! Råbte jeg, og viftede med en finger efter den hovedrystende køreskolelærer.

Ungdommen gloede fåret på mig og jeg forsøgte at se politagentagtig ud, da jeg kastede mig ud af døren igen.

Tror ikke de syntes, jeg var sjov ...




Ingen kommentarer:

Send en kommentar