søndag den 25. november 2012

Mor E vinder, igen ...

Dagens emne, dagens emne ... hvad skal jeg skrive om ...?

Blog-pjækkede i går, så der er pres på i dag.

Bliver nødt til at være kvik og vittig ...

Crap, I've got nothing!

Har blandt andet brugt weekenden på visit hos det mødrende ophav, hvor jeg kæftede op og var smart og holdt endeløse foredrag om, hvordan man udtaler 'pebermynte' - det prellede fuldstændig af på pensionisten og jeg opgav til sidst kampen, overbevist om, at det enten var gået helt hen over hovedet på hende eller at hun var bedøvende skideligeglad - lige indtil jeg fik serveret aftensmaden ... som viste sig at være hendes seneste diskrete forsøg på at få skovlen under mig: saltfattig føde til barnet ...

Hun er en sand mester i jysk 'passive-aggressiveness' og jeg er en lorte amatør-kloge-Åge.

Har hævnet mig i dag ved at pjække fra løb og spise 7 kilo kage til en omgang børnefødselsdag.

 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar