torsdag den 29. november 2012

Løberi for dummies

Det der løberi ...

Man får så meget energi af sådan en løbetur!
Nej jeg gør ej!
Jeg kan findes liggende komatøs hen over sengen efter løbeturen, mens kattene tjekker om jeg trækker vejret, eller om de kan begynde at æde mig.

Man tænker så godt under sådan et løbetur!
What?! Are you shitting me? Jeg evner ikke en selvstændig tanke, mens torturen står på.
Har rigeligt at gøre med at holde mig oprejst og ikke blive væk fra de andre.

Jeg kan slet ikke undvære mine løbeture!
Seriøst? Hvad fanden er der i vejen med dig?

Jeg bliver så glad af sådan en løbetur!
Nå. Jeg bliver sur over at være den tykkeste, der kommer sidst i mål.

Det er bare så afslappet - man kan løbe i lige, hvad man vil.
Meget muligt. Jeg lignede en cirkusklovn i aften i mit multifarvede outfit: mørkeblå bukser med pink striber på lårene, turkis trøje, neonvest, leopardplettet halstørklæde og blinkende refleksbånd om det ene ben ...

Nu vil jeg vælte om i min dyne-tipi med propper i ørerne og primadonna-hoste.

Godnat.

 
 



1 kommentar:

  1. Vil du ikke nok tage det outfit på igen i morgen, når vi skal løbe? Så vil i hvert fald en af os ha det sjovt :-)!

    SvarSlet