fredag den 30. november 2012

Hårstatus - en lidelseshistorie

Jamen jeg ved, I venter på en opdatering.

Det går altså ikke med det hår ...

Kald mig konservativ - skideligeglad!
Vil ha' min gamle page tilbage.

Jeg forstår, at det var en funky frisure - men havde mere end almindeligt svært ved, at man ikke kunne se mine øjenbryn.
Følte, at jeg mistede enhver form for mimik og mulighed for at lave spøjse ansigtsudtryk ...

Nå ja, så var der også lige det, at jeg havde meget svært ved at overse ligheden mellem mig og så en playmobilfigur ...


 
Efter at have levet i pandehårshelvede i en hel lang uge, fik jeg tyndet det, så man igen kunne se øjenbryn, hvilket gav en oplagt mulighed for at lave spøjse ansigtsudtryk.
Resten af manken er nu stoppet bag ørerne.

 
Til almen oplysning kan jeg informere om, at grunden til jeg har så lange ører, er at de nødvendigvis må ha' en vis størrelse for at kunne tilbageholde alt det hår.

Skal bruge weekenden på at lære at rulle pandehår - er røvtræt af at gratte mine fe-tynde øjenbryn ind i hårlak for at holde dem på plads.

Gi' mig min pande og mine øjenbryn tilbage, tak!

Optakt til hår(d)knuden kan læses her og her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar