mandag den 6. august 2012

Nogen der har en sko-tørrer?

Det begynder at blive en smule trivielt med de jordskælv - der sker jo ikke noget.
Er helt ærligt en smule skuffet.

Vågnede i morges ved at dækketøjsskabet klævrede (jo, det er et rigtigt ord).
Rasmus tog det i stiv pote og stod skævbenet og klatøjet i vindueskarmen indtil rysterierne holdt op og så lagde vi os alle på puden igen og sov videre.

Da jeg skulle ud af døren, havde syndfloden sat ind og det stod ned i kaskader.


I min uendelige visdom havde jeg parkeret Snebolden mindst hundrede meter væk.
Genialt!
Jeg balancerede af sted ned ad fortovet i sommerkjole, ballerinaer og paraply, rundt om hjørnet, over brosten det gik, alt imens jeg lavde badutspring og stor balancekunst udenom vandpytterne.

Til min store tilfredshed lykkedes det mig at komme hen til Snebolden relativt tørskoet.

Men på vej ind i bilen fik jeg igen høvl af Hybris og præsterede at slå mig selv i hovedet med med den sjaskvåde paraply.

Måtte herefter bruge et par minutter på at blive tørret med lommetørklæder, inden jeg kunne sætte kursen mod verdensfirmaet.

Ankelhøje vandpytter på p-pladsen hos verdensfirmaet betød, at håbet om at nå tørskoet ind i receptionen var aldeles dødfødt.

Således stod skoene til tørring foret med kleenex hele formiddagen.


Er det den samme idiot, der forsøger dette stunt i Reberbanen, hver eneste gang der kommer syndflod?
Nyhederne i Nordjylland har været ganske dramatiske i dagens løb - læs for eksempel med her, hvor der rapporteres om hele tre hjem med problemer!

Mor E har berettet om jordskred i Aalleren - det har jeg dog endnu ikke fundet beviser for.
Men det skal nok passe, at hun har ret igen.

Forventer græshopper og andet bibelsk uvejr i morgen!

1 kommentar: