søndag den 19. august 2012

Farlig ferie - dag 5 & 6:

Kvistens fantastiske feriefarce fortsætter:

Jamen ved I med store øjne og tilbageholdt åndedrag venter på, hvordan man holder en vanvittig spændende ferie på receptionissebudget!

Dag 5 lagde skidesundt ud med knækbrød, hytteost og løbetur med Holmgaard i fornuftig temperatur og let brise.

Efterfølgende blev der kompenseret med en lille formiddagslur inden turen gik videre ud i verden på en lille provianteringsekskursion (indkøb i Netto).

Vejrudsigten havde her ændret sig til vindstille, overskyet, klam sauna.

Da alt over 20 grader og under 5 m/s giver mig mental fnidder og kruset hår - skyndte jeg mig hjem til Kvisten igen og brugte resten af dagen på at se Mad Men og spise pebermyntechokolade.

Jo, jeg er ved at udvikle et særligt talent for at holde ferie.
Send endelig en mail, hvis I vil have yderligere tips og tricks!

Søndag har budt på brunch hos Bobby Stuebo, eftermiddagslur, vandkamp med kattene (jeg jagtede dem med vandkanden mens de flygtede for livet).

Der er har været 700 grader på Kvisten i dag, sommerdynen er endelig fundet frem og så skal der gudhjælpemig kun blive 14 grader i nat ...?

Nå, men her kl. ca. 21.00 er der fortsat som i en svedehytte.

Den situation er så ikke blevet afhjulpet af, at Frk. Geni har sat gang i tørretumbleren og strygejernet ... Nogle gange bliver jeg bekymret for mit mentale helbred ...

I morgen står der foredrag med Chris McDonald på programmet.

Mor E skal med. Rygtet vil, at vi får pladser på første række.

Er det nu en god idé, hører jeg jer tænke.

Nej, det er det sgu nok ikke ... Begynder allerede at fortryde en smule ...

Kombinationen af Chris og Mor E er bekymrende for et 42-årigt barn med kraftig knoglebygning.

Åh, at være et tykt enebarn - jeg trænger til aflastning!

Billede lånt her.

1 kommentar:

  1. Jeg stemmer for, at Chris vil være super som din stedfar. Og han er jo lige så lav som Moder E, så de får da hurtig øjenkontakt. Og sød musik opstår!

    SvarSlet