onsdag den 8. februar 2012

Om den så var lavet af kolibri-knogler beklædt med selvlysende hamsternumseskind!

Åh hulke, grine - der sad to arme stakler i receptionen, som skulle til samtale og jeg blev ved med at sidde og snøfte og småfnise og tørre øjnene.

De sad og sendte sære blikke i min retning og var vist blevet en smule bange for mig.

Åh, jeg ku' ikke holde op med at grine! Hi hi, pis det er skægt!!!!

"Om den så var lavet af kolibri-knogler beklædt med selvlysende hamsternumseskind!"

Fork, det er sjovt!!!

Note til selv: må ikke læse Marens Blog med vikar-Jakob i arbejdstiden.

Fnise, mwahahahahaha - selvlysende hamsternumseskind - huuuuuuhhhhh..... arhhhhh, det er skideskægt!

Tjek lige Marens Blog i min blogliste ude i højre side (lidt længere nede end det her indlæg) og læs Jakobs indlæg om 'Friværdibalje'.
Jakob er en forrygende vikar - håber han laver sin egen blog, når Maren kommer tilbage!

Frk. Lise er til gengæld en lille lort af en kollega!
Bedst som jeg får hægtet mig selv en smule sammen nede i receptionen slår hun til, mens jeg stadig sidder og hikster og ruller rundt på gulvet af grin indeni og med bragende fiasko forsøger at fremstå som en profsig receptionist.

Der bliver gøglet og gakket på repos'et over de to  håbefulde stakler, som venter på at komme til samtale.
De kan ikke se Lise - men det kan jeg!!! Er allerede totalt uligevægtig og fuld af glad indeni og Lises badutspring slår fuldstændig bunden ud af den sidste sølle rest jeg havde af selvopholdelsesdrift.
Først forsøger jeg at vende ryggen til, men må til sidst flygte storfnisende ud fra receptionen med de to arme gæster som måbende tilskuere.

Åh, det er sgu ikke altid nemt at være receptionisse i verdensfirmaet!

1 kommentar:

  1. Du kan da vist godt begynde at gå med tena-bind, selv om du ikke er gammel hihihihi. Så har du backup til næste gang du læser Lises blog ;)

    SvarSlet