onsdag den 1. februar 2012

Så bli'r man alligevel lidt glad

Sur dame har nu fået sin gamle bankmand tilbage.
Sur dame nu knap så sur.
Satser kraftigt på, at den gode Kurt kan trylle og få mig ud af de SU-lignende tilstande.

Kører forbi to snemænd på vej på job hver morgen.
Ja, kører også forbi dem på vej hjem fra job - men så er der jo mørkt, og så kan jeg altså ikke se dem.
Den ene snemand har fået stukket to granduske i som ører.
Den ser pissefestlig ud og jeg griner hver eneste gang, når jeg får øje på den!

Satser på kulden varer lidt ved, så jeg kan beholde min snekammerat lidt endnu.
Burde vel egentlig banke på hos de flinke folk, som har bygget ham og sige pænt tak.

Men det er måske også lige stalker med underlig på?

Jeg giver sgu et skvis sprinklervæske næste gang jeg suser forbi.

Snebolden spiller stadigvæk mudderpøl og vasketøjet ligger fint inde på spisebordet.
Synes jeg er grumme træt i aften, så det der husmortrip må simpelthen vente til i morgen.

Åh, det er godt Mor E ikke ved den her blog eksisterer.
Jeg blevet gjort arveløs, hvis hun vidste hvilken sjuskedorte, der bor sammen med hendes børnekatte!

1 kommentar:

  1. Godt at din eksmand har taget dig tilbage. Den lesbiske affære glemmer vi bare! Synes vi hører lovlig meget om dit vasketøj. Ku du forny dig lidt? Der er jo blog etikette. Såsom at man skriver noget, folk gider læse. Lidt a la Se og Hør. Bare fordi du er lykkeligt forenet med Kurt behøver du ikke blive Børsen-like!

    SvarSlet