torsdag den 18. april 2013

Gi' mig så den stalker - en med penge!

Helt ærligt - hvem er det, der ikke har forstået, at jeg er en meget fin dame og at jeg ikke har en brønd, som jeg han hive uanede mængder kontanter op af???

Først ryger plastiktanden i svinget.

Så får Snebolden et giga stenslag.

Og så ringer mekanikeren gudhjælpemig i dag og siger, at mine fordæk er slidt ned ...

Ork nej, herreste gud - jeg har da masser af penge - tag endelig!!! En receptioniststilling giver fyrsteligt - jeg har penge gemt i madrassen og en slat, hvor solen aldrig skinner! Jeg bor da i en dukkeæske på 50 kvadratmeter fordi småt er godt!!!

Stop med at tage mine penge!!!

Jamen er der andet jeg skal betale for? Har Grækenland måske lyst til lidt hjælp med økonomien, for så har jeg måske 50 øre tilbage på kontoen ...

Røvpiklortsatanoghelvede ...

Den der stalker - gerne med en giga pose penge - kom bare frit frem!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar