lørdag den 6. april 2013

Festivitas - take two

Holder ny damefrokost i morgen.

Har allerede nu trukket en skammel hen foran ovnen - kagen brænder ikke på denne gang!

Derudover, så er jeg i krise.

Nok er jeg en fin dame, men jeg er også usandsynligt doven og umanerligt lækkersulten, sådan permanent.

Det er derfor en problematisk situation for mig, når jeg grundet dovenskab har været nødt til at fragte Anton Bergs godter og en røvfuld chips op på Kvisten i dag.

Gider nemlig ikke dimle ned ad trapperne i morgen tidlig og hele vejen op på fjerde igen.

Men nu ligger alle lækkerierne så ude i køkkenskabet og frygter for livet og jeg sidder her i stuen med 111 ned ad hagen ...

Hmm ... nå, de bliver sikkert også glade for lidt branket kage i morgen.

Ps. Husk lige at tjekke om det nogensinde bliver forår her.


Kvistens køkkenvindue



Ingen kommentarer:

Send en kommentar