søndag den 23. december 2012

Lige én ting mere - så stråler her

Nej, I fik ikke indlæg i går, selvom visse elementer var en smule tudemarieagtige over det - var travlt beskæftiget med at lægge min jule- og nytårsindkøbsliste over i et excelark - sætte priser på og farvekoordinere, alt efter om udgiften er min eller Mor E's - it's so pretty :o)

Har brugt dagen i dag fornuftigt og spist de sidste julesmåkager - så tager de da ikke længere plads op i skabet.

Har også taget en dejlig julelur med Rasmus, hvor jeg godt nok havde en foruroligende drøm, hvor jeg vist forulempede en kollega. Kan ikke tale mere om det!

Ud over det, så har jeg også nået et par fornuftige ting og har således bådet fået pudset sølvtøj, vasket gulvet og fjernet nåle fra juletræstæppet.
Træet ser kønt nok ud på afstand - lang afstand og der skal ikke røres ved det!
Godt der er lidt mørkt i vejret!

Nu mangler jeg bare lige at få fanget Rasmus, så han kan få nummeren vasket med en vatrondel - for stråler og funkler hele Kvisten med juleri.

Her følger en billedserie over vores samtale ang. forestående nummervask.

- Rasmus!
- Hmm ... hva'?
 
 
- Vil du med ud på badeværelset?
- Hmm ... det ved jeg ikke. Lad mig tænke. Hvorfor?
 
 

- For at få vasket din nummer med en vatrondel.
- Mnej!!!

4 kommentarer:

  1. Glædelig jul til dig og Rasmus. Elsker at læse din blog. Kan genkende mig selv i mange af de situationer
    du beskriver :)

    SvarSlet
  2. Vi måtte så bage flere slags kager idag, på trods af fælles bageri OG svigermors 5 slags..... jeg lægger virkelig i kakkelovnen til en ordentlig kur i januar.... og fik jeg nævnt 500 gram marcipan og nougat??? Vi har nu begrænset plads både i køkkenet og i garagen....

    SvarSlet
  3. Den kat er klog, jeg har jo sagt det, glædelig jul til jer alle på kvisten, hiiils

    SvarSlet
  4. @ Dorthe - tusind tak :o) og tak fordi du læser med. Også rigtig glædelig jul til dig og dine.

    @ Tante Pip - flere småkager og marcipan, what's not to like? Vi sætter ind i det nye år. Indtil da, gi' den gas!

    @ Anita - klog og klog ... God jul, søde dame.

    SvarSlet