mandag den 31. december 2012

Glade, dejlige nytår

Kæreste læsere

Ville så frygtelig gerne skrive noget begavet her på falderebet af 2012 og lave noget eftertænksom statushalløj.

Det må I altså tænke jer til, for jeg har mægtig travlt med at forberede nytårsmenuen til det mødrende ophav.

Men I slipper ikke for at få min uforbeholdne og inderlige tak for, at I læser med og skriver sjove kommentarer.

Det er jeg virkelig, virkelig glad for.

Det har været en fornøjelse at blogge for jer i 2012 - bliver mægtig glad, hvis I hænger på i 2013.

Håber I alle får lige den aften I ønsker jer - og pas nu rigtig godt på hinanden.

Rigtig godt nytår fra Kvisten til jer alle - der kommer gode ting til os næste år :o)

Ja, ja - genbrug fra sidste år :o)

4 kommentarer:

  1. Godt nytår til dig, og selvfølgelig læser jeg med næste år:) Vi har lige spist pizza i nattøj da faren og prinsessepigen er syge (igen) du ønskes alt det bedste i 2013!

    http://hvisvindenvender.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Godt nytår herfra. Dog er det lidt fesent at starte det nye år med at være høflig! Det er altså ikke rigtig mig.

    SvarSlet
  3. Godt nytår fra stuen! Nytårsfortsættet må være at få noget skik på ejendommen igen..

    SvarSlet
  4. Godt nytår herfra - kan med glæder meddele at 'baren' virkede i nat... - vil afholde mig fra at komme med store gyldne løfter idag, men vil med sikkerhed GLÆDES over at følge dig og bloggen i 2013....

    Øhhh - JEG spiser havregrynskugler..... eller SPISTE .... altså sidste år gjorde jeg - men IKKE i 2013.... BUM.....

    SvarSlet