tirsdag den 25. september 2012

I've got nothing!

Er blank på dagens indlæg ...

Har surfet lidt rundt på det store web og blev pisseglad, da jeg fandt '20 ideas for writing a blog post' ...
 - der var ikke en skid jeg gad skrive om og da slet ikke noget I gider høre om:


1. Skriv en liste - åh klap dog i, det har jeg gjort! (flere gange!).

2. Skriv en anmeldelse - done!

3. Upload et billede - seriøst, de gider sgu da ikke se flere billeder? Dem har de set, her, der og alle vegne!

4. Lav et link-roundup - hvad? Nej, kom nu - dem har de fået i læssevis af!
(Plus, ved eftertælling her ved redaktionens afslutning kan jeg her oplyse, at der er lavet 7, alene i dette indlæg).

5. Anbefal en bog - yeah, right - tror ikke der er andre end mig, der gider læse 'Brightshead Revisited' eller 'Carry On, Jeeves' ....

6. Lav et interview en kendt person - as if? Hvem fanden gider snakke med lille mig. Lorteliste!

7. Del en video - DETHARJEGGJORT!!!!

8. Gæstebloggerindlæg - Pfwhat? Nej, seriøst det tør jeg ikke! De folk jeg kender, er ikke sådan helt ..., I ved ... (!)


Resten af forslagene var så usandsynligt bovlamme, at dem gider jeg slet ikke bruge spalteplads på!


Nå, men er stadig blank - I kan godt lige tage at komme med forslag til, hvad jeg skal skrive om i morgen, ellers får I sgu ingen indlæg.


"Jeg sagde: jeg er en meget fin receptionist! Hold så op med at ringe!"

Bum.



2 kommentarer:

  1. Jeg vil gerne høre om den dag du havde museører på i Verdensfirmaet og hvorfor.

    Jeg vil også gerne have du laver en anmeldelse af Brideshead, så jeg ved om jeg skal læse den

    Synes også det er ved at være længe siden der var nyt om din træning

    Where to go in Ålborg når man er fuld

    Har du flere gode historier om Bent fra klassen

    Anmeldelse af de forskellige Ritter Sport

    SvarSlet
  2. Jeg er med på at høre om løberiet :-)Og da en unge sked i din skraldespand. Eller din første Bruce-koncert!

    SvarSlet