mandag den 12. august 2013

En hvad? Er du sikker?

Træner jo modvilligt benhårdt for at blive klar til DHL stafetten den 29. august.

Var derfor ude og løbe en lille tur med Holmgaard i går.

Da Endomondo-damen havde antaget, at mit snegleløb nødvendigvis var lig med inaktivitet så mange gange, at systemet konsekvent havde sat sig fast på 'Work out paused!', opgav jeg ævred og satte mig på en bænk og gloede sultent på ænderne.

Pludselig stopper en ung dame (i løbe outfit og irriterende tynd) op og kigger på mig.

"Er du sådan en rigtig løber?" spørger hun.
" ... ??? Øh, fordi jeg holder pause?", spørger jeg fåret.
"Det må man måske gerne, når man er løber?", spørger hun og virker oprigtigt interesseret.
Jeg var fuldstændig rundforvirret og troede jeg var med i noget ualmindeligt ondskabsfuldt skjult kamera.
"Æhm ja ...?"

Og så travede hun videre.

Har tænkt meget over det her.

Hun så umiddelbart ganske normalt fungerende ud, men jeg er nu alligevel efterfølgende kommet til konklusionen, at hun nok trods alt ikke var bagt helt færdig.

Der går vist længe inden Dorrit her bliver forvekslet med 'en rigtig løber'.



Mentalt mangelfuld vurdering eller ej - jeg er nu alligevel lidt stolt :o)



1 kommentar:

  1. Jeg vil gerne bevidne Frk. Dahls glæde ved at blive kaldt en rigtig løber. Da jeg, efter 2 utroligt lange runder, endelig indhenter hende, sidder hun på bænken og smiler fåret.

    SvarSlet