mandag den 11. februar 2013

Frk. Fin går til fest

Var til damefest i weekenden - med nogle rasende tjekkede damer.

Så kan man godt få lidt selvtillidssvigt, når man er noget af et rundt trunte-skur ...

Især når der efterfølgende dukkede et billede op, hvor min overarm er lige så bred som mit hoved ...



Under værtindens præsentationsrunde lykkedes det mig at overtale min sidedame til at hjælpe mig med at rydde fadet for lakseruller.

Resten af aftenen forsøgte jeg at overkompensere ved at larme gevaldigt og stjæle rampelyset totalt fra den arme fødselar ved at kæfte op og score førstepladsen i musikquizzen ... (ond gnækken).

Det var jo ikke min skyld, at jeg lige pludselig var blevet et musik-geni.


 
 
Må nok overveje min opførsel til næste gang, hvis jeg bliver inviteret til kalas igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar