fredag den 18. januar 2013

Stalker-venskab in spe

Har sendt takkebrev til Maren ... upåagtet, at bogen egentlig var fra Holmgaard ...

Som selvudråbt kaos-coach og info-fascist, så jeg det som min pligt at begave Maren (der ikke umiddelbart virker så pjattet med hverken jul eller huskesystemer) med lidt kaos-frelse i form af mit jule- og nytårshuskehæfte, hvor der nøjagtigt er gjort rede for, hvornår man skal forberede dette og hint og således gå julen i møde stressfri og frejdig.



Hun fik selvfølgelig også en kopi af min jule- og nytårsindkøbseddel, hvor der også nøjagtigt er gjort rede for, hvad der skal købes af gak og gøjl for at skabe den optimale jul for to mennesker og to katte.

Sedlen er naturligvis lagt i Excelark med pretty colours alt efter om udgiften er min eller det mødrende ophavs - og der er selvfølgelig en gang auto-sum indover, så alle beløb bliver regnet sammen.

Ahhhrrr ... bliver det da ikke snart jul igen?




Maren bliver garanteret mægtig glad for begge dele!

Ih, vi bliver så meget venner af det her!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar