tirsdag den 30. oktober 2012

Ikke en skid sart!

Tror det der alderdom har sat ind.

Kan ikke holde til alt det løberi.

Har ondt i benern, i hoftern, tror også jeg har skinnebensbetændelse og en pisse øm achillessene.

Når jeg har siddet og skal op og stå, ligner jeg én der er kalveknæet på det ene ben, hjulbenet på det andet og med en tendens til tynd mave.

Nå men det jeg har lært i dag er:

... at man bliver noget mindre sart, når man har røvondt overalt og fryser, som en lille hund i en tynd snor ...
 ... og et af de stykker knækbrød man møjsommeligt har smurt med leverpostej ...
... ryger på gulvet ...
... og man glor lidt træt på det ...
... samler det op ...
... lægger det tilbage på tallerkenen ...
... og spiser det alligevel!

Nu har jeg så den trælse fornemmelse af leverpostej under den ene sok ...

Prøver at selvmedicinere med Yorkshire te og labre larver.

Det er medicinsk testet. Jo det er så!

3 kommentarer:

  1. Skal jeg kigge forbi med Tena-bind og varmepude? Og Steradent til gebisset?

    SvarSlet
  2. Hvor mange labre laver skal der til før leverpostejen under sokken forsvinder?

    SvarSlet
  3. @ Holmgaard: Jeg forudser, at det bliver nødvendigt på søndag. Væmligst stå stand-by, klar til udrykning!

    @ Ducky: jeg tænker mindst 10 stk.! Eller en virkeligt sulten kat, der ikke er sart.

    SvarSlet